Funderingar..

Jag har tänkt på en sak..

Jag brukar läsa Natacha Peyres blogg, och för några inlägg sedan visade hon upp bilder på sig själv i lugg.
Men idag hade hon postat en bild på sin mamma och bland kommentarerna såg jag att någon skrivit att Natacha var fin i lugg och borde ha det oftare. På vilket sätt är det relevant i det inlägget?

Jag förstår inte varför det är så många som felkommenterar. Tror de att det är större chans att bloggägaren skall se det i ett nyare inlägg? Faktiskt så är det så att man får alla kommentarer upplagda i en lista i tidsordning, det spelar alltså ingen roll i vilket inlägg ni skriver i. Dessutom bäddar det för många missförstånd att ni kommenterar i fel inlägg.

Nej, jag förstår faktiskt inte.. Förklara?



Det syns inte, för jag har valt fel färg på länkar, men det är en länk här---> Natachas blogg

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0