Om tio minuter fyller jag 20 år..


Mitt första försök med promarkers




Fast vi firade redan idag.

Och det är klart klockan hann bli "inte tio i tolv" innan jag skrivit klart inlägget! ;)

Jag fick
Promarkers (!!!)
Nya teckningspennor + en splender (som ska göra färgerna skinande?)
Ett gymkort för ett helt år - jag och brorsan ska peppa varandra att gymma!
En taklampa, ser ut som en typ modern kristallkrona med genomskinliga svarta prismor
Sammanlagt 1000kr (Tack mormor + fastrar)
Strumpor (fast de hörde egentligen inte dit, men de behövdes verkligen!!!)

Och så fick jag en shoppingrunda tillsammans med mamma - det var jättemysigt för det var flera år sedan vi gick på stan sist!
Dock så tog det flera timmar och till den sista butiken innan jag hittade någonting alls - men då hittade jag skitbra saker!
Ett par svarta leggings med fjärilar och "glitter" på sidan, en T-shirt med "glittriga" multifärgade glasögon och ett blått (även det glittrigt xD) armband.

Visar bild på kläderna imorgon!


http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Sandaletter?art=251837




Dock så fastnade jag så fort vi kom in i stan för ett par UNDERBARA skor från skopunkten - mamma sa att jag skulle köpa dem, men när fan skulle jag använda dem?
De är underbara - men de lär ju vara omöjliga att gå i!

Börjar dock ångra mig - som mamma sa "Man kan faktiskt köpa skor fast man vet att man ALDRIG kommer använda dem om de är så snygga - det skulle jag ha gjort!"
En av fördelarna med att vara född kvinna? ;)

Kommentarer
Postat av: jeanette

Man får väl helt enkelt gratulera! :D 20 bast! Nu är du helt och hållet vuxen. När man fyller 20 år man vuxen. Och får gå på systemet.

2010-03-08 @ 12:25:10
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0