kristallkronan och tangentsbordstrassel








Don't mind skynket som hänger i fönstret - det är nämligen ett påslakan och ingen gardin.
Skall så småningom bytas ut mot en snygg rullgardin. :)



Bilderna visar kristallkronan jag fick när jag fyllde år, tack så mycket pappa.

Jag tycker den är väldigt fin, gammalt möter nytt . klassiskt men ändå modernt.
Perfekt i vårt vardagsrum.


Hyllan ni ser lite i undre bilden är väldigt ostädad.
Men ni får leva med det. :P



För övrig har jag lite problem med mitt tangentbord - vissa bokstäver går inte att skriva versal för. Mycket konstigt..

Ska prova skriva alfabetet så får vi se hur många som fungerar;
ABCDGIJLMNPRSVWXYZÅÄ
Ja, det var ju faktiskt inte så många som fungerade..
Det är olika som fungerar varje gång.


år hoppas det löser sig. :)
(f fungerar tydligen inte längre..)





Längtar förresten efter att ha råd med glödlampor, just nu sitter bara en i - vi har inga fler med liten sockel.

Kommentarer
Postat av: alexadnra

Hejsan! :)

hoppas du har en trevlig lördagskväll.

Tänkte bara tipsa om mina tävlingar jag har,

en parfym, en spikmatta och ett presentkort på parfymer! Du hittar dom i kategorin "Tävlingar" eller så kan du bara klicka här;

http://byalexandra.blogg.se/category/tavlingar.html



kram.

jag berom ursäkt om du inte gillar "reklam", hoppas du klarar av att radera kommentaren då;)



skickar just till dig för att jag sett att du tävlat om en spikmatta tidigare!

2010-03-13 @ 20:54:44
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0