Jag vet att jag lovade er bilder på kläderna..



..Men jag har precis kommit hem efter två timmar på gymmet!

Man ska ju inte köra så länge, men vi tog det lungt och provade alla maskiner idag.
Hädanefter ska vi ta typ två muskelgrupper per gång, tre gånger i veckan.

Jag är stolt, för jag joggade på löpbandet i TIO MINUTER!
I UPPFÖRSBACKE!

Vanligtvis blir jag helt slut på någon minut - förstå min stolthet!


Nu är jag helt jävla slutkörd, det visste jag att jag skulle vara så jag avbokade yogan med Madde redan innan.
Vi har ändå annat vi måste göra på håltimmen imorgon.

Som att skriva manus till våran dokumentär! Vi ska ut och filma på onsdag så då MÅSTE vi ha ett färdigt manus!
Annars kommer det fattas delar så kommer det bli fucked. Så det måste fixas!


För övrigt är min sambo världens sötaste
, han stod innanför dörren när jag kom hem från skolan - med tårta och ljus som jag fick blåsa ut och så sjöng han ja må hon leva.
Underbar! <3

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0