grattiskort










Detta grattiskort fick min mamma av mig när hon fyllde år.
Mamma älskar katter, så motivvalet var enkelt.

kunde dock inte göra precis som jag ville eftersom limmet var spårlöst försvunnet - fick göra så gott det gick med tejp!
Men det blev ju rätt bra ändå, va (Tänk er ett frågetecken här, det går inte att skriva på mitt tangentbord.. :S)

Mja, två katter, en röd/orange och en blå.
orange bakgrund och en guldig ram med rosett.
Marken under katterna har fått sig guldprickar (klistermärken).



och mitt tangentbord är fortfarande helt stört..
Vissa bokstäver går inte att skriva versal och så kan jag inte göra exempelvis frågetecken.. Skumt.. :S
får virussöka min dator Meddetsamma!


Men nu ska jag duscha - min pojkvän fyller år idag så vi ska äta tårta hos hans föräldrar! :)

Kommentarer
Postat av: Art by Lisa Lans

fint =)

2010-03-14 @ 13:57:32
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Astrid

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Svar: Den uppdateras inte alls, jag böt blogg redan ett år innan din kommentar. Har inte sett din kommentar förrän nu, tyvärr. :)
Ronja Zorina

2011-05-08 @ 13:27:47
URL: http://smsalåna.nu

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0