Eniro reklamannons


Eniros reklamfabrik har kanske en del av er hört talas om?
Ja, anyways så är det en grej där man får annonsera gratis, och det har jag gjort.

Så imorgon kommer min annons visas, och här citerar jag informationen jag fick i mailet från eniro;


"Hej!
Din webbannons syns nu inte bara i galleriet på Reklamfabriken.nu utan även här:

http://www.expressen.se/noje
2009-09-28
13 till 14

Webbannonsen visas tillsammans med andra webbannonser,
om du inte ser din annons uppdaterar du sidan tills den dyker upp."



Ja, och förutom detta så stod även det här;

"Dessutom är den automatiskt med i vår stora tävling där första priset är att
få göra en egen reklamfilm för bio. även 20 sprillans nya iPhones ligger i potten.
Ett bra tips för att lyckas är att dela din webbannons med allt och alla och
säga till dina vänner att rösta
.
Lycka till!"


Jag vet inte hur det fungerar, men om ni kommer på hur man röstar så vore jag underbart glad om ni röstade på mig!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0