Den perfekta julklappen jag vill ha NU.


Älskling och jag var och kikade på Ikea idag, för vi har kommit på att det enda sättet att indreda vår lägenhet är med en bäddsoffa.

Det får helt enkelt inte plats med både säng och soffhörna i vårat lilla vardagsrum, och i köket vill vi ju inte ha sängen!

(Någon gång ska ju ett köksbord in där!)

Så vi ska skaffa en bäddsoffa, skön nog att sova i varje natt och stor nog att sitta minst tre i, vi kan ju inte ha hur många pallar som helst om man får gäster!?

Då såg vi denna underbara sak, som både han och jag föll för!

BEDDINGE med ROSA överdrag!


Tyvärr kostar den, som ni ju ser på bilden, minst 2495.

Det är för dyrt för oss, skit också.

Finns ingen rosa på blocket heller, finns bara en som har det dyraste på allting och kostar lika mycket som den ovan - fast då begagnat.

Jag VILL ha denna soffa!
Den är så... Jag!
Så personlig, så snygg och fatta hur coolt att ha en chockrosa soffa!

Direkt jag såg soffan fick jag en vision, inspiration.
Nu vet jag exakt hur jag vill göra i vardagsrummet.
Fattas bara den där underbara jävla soffan. -.-

NÅGON I VÄSTMANLAND SOM SÄLJER EN BEDDINGE BÄDDSOFFA BILLIGT?
Gärna rosa, men absolut inget måste!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Du, ett tips, måla en del teckningar och sälj på din blogg! :D Man behöver inte sälja dem så dyrt, men om man tar ca 300-400 kr, då är man snart där, ja priset varierar ju om det är gjort på datorn eller för hand i blyerts eller färg, då det kostar lite mer.

2009-09-08 @ 12:37:09
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: jeanette

Du kanske får göra mer reklam för dig?

DU!

Det finns en lapp på ICA om utställning på Missionskyrkan i hallstahammar, där man får ställa ut tre alster eller vad det nu var, (iofs om man väljer att sälja går 20% till kyrkan eller vad det nu är) MEN då kommer det folk som är intresserade av att köpa, du kan även nämna att du behöver en soffa ;D



Anmälan är före 1a oktober.

Maj-Lis Fyrö (pastorn) 070-224 70 16

Mats 0708-190 590

2009-09-08 @ 17:21:53
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: Bror

Hör av er till mig .. jag har en plan :)

2009-09-09 @ 09:54:50
URL: http://dje.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0