BROR




Min bror har en blogg, spana in den!

En tanke om min bror;
Han skulle LÄTT kunna starta en blogg och göra den till en av de betalda "storbloggarna" på nolltid.

Inte bara är han ohälsosamt smart - han är Grym också. ;) *Internt*

Okej, men seriöst.
Med hans intellekt hade det varit enkelt. Lite marknadsföring och lite mer korrekturläsning bara.

Han har väldigt mycket kontroversiella åsikter, men till skillnad från random liten fördomsfull fjortis så kan han motivera dem. Ordentligt.

Till exempel så tycker han att vi ska sluta hjälpa fattiga länder, sluta skicka kläder, mat och andra bistånd.
- Hur fan motiverar man det!?

Tro på fan att han hade en bra jävla motivering!

Är ni nyfikna får ni prata med honom om det. ;)


Okej, men för att sammanfatta; Han skulle kunna gå långt, om han bara bestämde sig.
Han är intelligent och provokativ, samtidigt som han är trevlig och busig.
Han är Grym, helt enkelt. ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Man tackar :)

Blev jätte glad av att läsa detta, precis vad jag behövde idag kan jag säga..

Blev lite mallig nu.

2009-09-09 @ 16:23:31
URL: http://dje.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0