Ansiktsmask och hårinpackning!

Jag kan aldrig bestämma mig!
Färgar håret mörkt, för att tröttna och blondera det, sedan tröttnar jag och upprepar proceduren..

Det är ju inte bra för håret på något sätt och det är väldigt slitet.

Så idag köpte jag en hårinpackning, tänkte prova det och se om det hjälpte.

Och det gjorde det!

Jag använde Swarzkopf Gliss - Hair repair (med 19 vitaminer eller något sådant) och det var jättebra!
Mitt hår blev helt lent och glansigt!


Dessutom har jag de senaste dagarna haft jättekonstiga problem med min hy, har fått massa skumma "prickar" (mer som knottror) runt ena kindpartiet. Ingen aning om vad det är, så tänkte att man kanske kunde prova en ansiktsmask.

Googlade fram ett recept som passade vårt väldigt begränsade skafferi.

Tänkte; "Ja, det KAN ju funka!"

Och fyfan vad bra det fungerade!


Därför tänkte jag dela med mig av receptet jag använde mig av, så ni kan få lika babyjävla len hud som jag fick!

Du behöver;
1 äggvita
1 tsk citronsaft


Rör ihop det och applicera på huden.
Låt torka och skölj sedan av.


Klart!

Fungerade skitbra!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0