There´s always another rainbow



Har precis suttit och tittat på My little Pony the movie och bara känt mig allmänt.. Nostalgisk.
Att jag fortfarande kan repliker, sånger och namn, trots att det gått så många år sedan jag såg filmen senast.

Trots att jag såg den på engelska nu, så mindes jag och kunde föreställa mig de svenska rösterna, tonfallen, uttalen..
Det är något speciellt med gamla tecknade filmer jämtemot dagens.
När jag kollar på tecknad film idag känner jag mig idiotförklarad, man känner att hjärncellerna somnar.
Det gör man inte när man ser en riktigt gammal (sisådär 25 år) film.
Där fanns det en handlig, och det var inte "Åh nej, vad ska jag ha på mig på festen!?".



Dagens filmtips är då; My little Pony - The movie.



Här kan ni se den, uppdelad i tio delar.
När en del är slut klickar ni på nästa i menyn som kommer upp.

 

Hoppas ni kommer uppskatta filmen lika mycket som jag gjorde!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dig, gamla tecknade filmer är så mkt bättre :)

2009-10-08 @ 22:42:46
URL: http://banansoda.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0