Storstädning pågår..


Just nu håller jag på och städar, eller ja, inte precis just nu för nu skriver jag ju. :)

Men fyfan vad långt vi har kommit, och nu SKA det fan bli snyggt här hemma!
Vi är så duktiga, älskling och jag! :)

så det blir nog inten ny bild idag, vilket är lite synd eftersom jag har en del ideér.

Får se om jag hinner ordna det någon annan dag, har ju en del tidspress på mig.


Jo, det kommer jag hinna, det ska jag.

Så nu är det bestämt, en sminktutorial på Halloween-smink!
Låter det intressant? :)

Kommentarer
Postat av: jossan

Snygg blogg ;) trevligt inlägg ;) Ha en bra dag och kolla gärna in min :)

Om du har tid och lust :D

2009-10-21 @ 12:06:20
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0