. . . Smärre chock.

Wow, ni är verkligen många som har röstat på mig som veckans blogg hos Londonflickan!
Trodde verkligen inte att jag skulle få SÅ många röster!

Jättetrevlig överasskning, tack så jättemycket! :D

Ni anar inte hur glad jag blir över att ni gillar mig, min blogg eller mina bilder, superkul!


Om ni inte har röstat än så är ni välkomna att göra det fram tills klockan 20.00 ikväll.
Skriv "nummer 5" i kommentarerna så är det klart!


Kanske kan fota av Bob Marley-beställningen jag gjorde för några veckor sedan..
Men först ska jag hem till svärmor med en liten gåva iform av Halloween-utklädnad!
Den äldsta av småpojkarna kunde kanske ha nytta av min gamla Alienmask. :)


Ha en fortsatt bra dag så syns vi senare ikväll!

Och tack så hemskt mycket för erat stöd, ni är guld värda!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hm, tyckte jag kände igen namnet :P

Min kusins kille spelade det spelet har jag för mig, hon är livrädd för det, jag blev mest.. JÄÄKLIGT nyfiken :D (samtidigt som jag inte fattar VARFÖR jag vill skrämma mig sjäv! XD)

2009-10-18 @ 20:36:23
URL: http://nettskonstigheter.blogg.se/
Postat av: Terese

Grattis du vann veckans blogg tävlingen. :)

2009-10-18 @ 20:44:25
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0