SERIE: Ronjas största Inbillade rädslor - del 2

Som många vet har jag en fobi för läskiga småflickor.

Samara i The Ring, Alma i F.E.A.R. - FY FAN.


Jag har en tvångstanke, en paranoja, att flickan jag ritat av (Alma) håller till nere i våran källare.
När jag kommer ner där får jag ofta panik, tänder lampan och SPRINGER fram till min cykel, för att sedan panikskynda ut. Utanför är jag säker.

Om jag inte skyndar mig kommer gången lysas upp i eldsflammor och så kommer hon komma gående, sakta, mot mig.
Det vet jag.








Att rita henne var förvånansvärt lätt.

Tänkte även rita Samara i The Ring, men när jag googlade upp en bild för att dubbelkolla namnet - fick jag panik.
Att se en bild med henne på, när hon haltar mot kameran, är lika med INSTANT PANIKÅNGEST.

Så jag tror jag skippar det..

Kommentarer
Postat av: jeanette

frän bild.. FEAR? Ett spel :O? Film?

2009-10-18 @ 12:03:25
URL: http://nettskonstigheter.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0