Old movies, old games, oldie?

Idag känner jag mig gammal.
Jag hittade en RYNKA på kinden!!!

Ja, jag hade sovit på kinden, så det var ingen riktig rynka - men det såg hemskt ut!

Anyways, på tal om ålderdom så har jag börjat titta lite smått på Sailor Moon, den serien är ju skitgammal!
Kan dock inte bestämma mig för vilket språk jag ska kolla på..

Alla har sina för och nackdelar.

För samtidigt som jag föredrar inlevelsen i den amerikanska dubbningen så hatar jag Lunas röst.
Liksom värsta jävla brittiska stropp?
Nej tack, Luna ska vara den där småspydiga söta kissemissen.

Svenska duger ju men då är problemet att det bara finns en säsong.
Japanska har jag inte kollat  på än, men jag känner på mig att jag kommer föredra det.


Min plushmush-älskling har fixat ett spel åt mig, nämligen Dungeon Keeper!
Jag ÄLSKAR det spelet, men tappade bort min CD för många år sedan.
Så nu skaffade han fram det! :)

Måste dock stänga av en processorkärna för att spela, det spelet var ju trots allt till Windows 95-98. ;)



Så där hade vi tre gamla saker samlade i ett inlägg.

Vad gillar ni som är gammalt?

Kommentarer
Postat av: Löshår, Snöhalsband till salu!

snyyggblogg

2009-10-27 @ 16:09:14
URL: http://fashiononsale.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0