Jag svär; de var såhääär stora!

Yep, jag är sjuk igen. Förkyld idag, spydde igår.
Fryser som om jag badat i kolsyreis, ungefär.
Inte för att jag vet hur det känns, men om vi ska föreställa oss så vore det så!



Tyvärr måste man ju ändå ta sig ut fast man är sjuk, kylskåpet behöver fyllas på litegrann så jag ska väl klä på mig och gå till samhället snart.

Tidigare idag var jag ner en sväng till affären, tänkte passa på medans det var fint väder, solen sken och det såg skönt ut. Måste ju passa på att njuta av solens sista varma strålar, tänkte jag.

Mm, hur tur har jag?
Där går jag, med min punkterade cykel fullastad med flera kilo tunga påsar (köpte mjöl, socker och sådant + 4 liter cola) och fryser som en gris. Hade säkert feber också.

DÅ BÖRJAR DET SPÖREGNA!
Dessutom börjar det hagla, och det var inga små hagelkorn utan en del var säkert en halv cm stora.
Det gjorde ONT, på riktigt ONT att få dem i huvudet!
Fick en på kinden och det sved.

Jaja, det var inte meningen att gnälla - fick ju trots allt med mig saker hem så jag ska baka en stor jävla kladdkaka ikväll med vit choklad i!
MUMS!

Men nu när jag ska ut tar jag nog vinterjackan..

Kommentarer
Postat av: Murwz

Jag kan säga såhär att du fryser inte i kolsyreis/torris du bränner dig. :P

2009-10-01 @ 18:20:23

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0