Fusk i veckans blogg?



Tyvärr är det någon/några som försöker fuska i veckans blogg..

EN röst per ip och inga anonyma röster är reglerna.



Då hjälper det inte att man skriver två olika namn om du använder samma mail och ifrån samma ip..

Fail. ;)




Nu gör jag så att jag tar bort de röster som kommer ifrån ett redan användt IP, borde jag ta bort ALLA röster från det IP't eller ska jag lämna kvar en?
Vad tycker ni?




Och SOM SAGT, inga anonyma röster!
Som nu, någon hade röstat (på samma som "fuskarna" jag beskrivit ovan) och skrivit in en ogiltig länk till sin hemsida, blogg/whatever.
Det räknas som att vara anonym.

Blev det något fel så är du, Hank, mer än välkommen att rösta på nytt. :)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0