This is today. (Technically yesterday)

Heej bloggen!! <3

Asså, idah har vi gjort sjukt mycke kul grejer typ!
Vi har såhär spelat massa speeel och druckit lot of alcohol you knooow! ;D;D

Nej, men seriöst nu.

Dagen har varit väldigt händelserik.
Inte så intressant för er så jag drar det fort.

Började med grillning hos svärföräldrarna - mycket gott!
Spelade pokémon-kort med småbarnen - den minsta hittar på regler efterhand, haha! <3

Sedan "fest" hos brorsan.
Förtärde lite alkohol, lite är nyckelordet.
De flesta vet ju att jag inte är ett fan av alkoholsmaken direkt.

Bror skulle dock upp tidigt imorgon (nu idag) så Tom, jag och Jonas drog hem till sistnämnda och fortsatte spelandet.
Mycket trevligt.

Hela dagen kan sammanfattas som trevlig.
Det har varit en bra dag!

Bror ska vara borta på utbildningen till måndag kväll, så under tiden ska jag vara hundvakt, typ.
Jag ska rasta hunden och ge honom mat.
Tre kilometers promenad för att bara gå ut med en hund och sen lika långt tillbaka.
Värt.
Faktiskt så är det värt, jag är glad att kunna hjälpa till! :)


Föresten ska jag skaffa en blogg där jag ENBART ska posta mina illustrationer
, för att få en bättre överblick utan att drunkna i massa text.

Förslag på namn för den bloggen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

RZEillustrations.blogg.se

2009-05-17 @ 13:24:46
Postat av: Mathilda

Tack så mycket, ja hon gjorde verkligen de:) Det tror jag hon gör.

2009-05-17 @ 23:03:03

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0