PANG!


Igår var jag hemma hos bror min i hans nya, fina villa.

Det var jag, bror, hans vän Jonas och min älskling Tom.
Vi spelade Boom blox på Nintendo wii - skitkul!

Som förstagångsspelare var jag och Tom rätt dåliga, våra bollar flög inte iväg knappt alls.
Jag lärde mig efter ett tag men Tom fick smeknamnet "kärringkast".

Iallafall satt vi ju då och spelade, det blev Toms tur och så PANG!!

Sprängande huvudvärk, tårarna började forsa och jag satt som i chocktillstånd.
Hjärnan fungerade inte.
Såg ingenting.
"Vad fan hände" lyckades jag tänka.

Kvicknade till och insåg snabbt att Tom hade tagit till all sin kraft i ett försök att få iväg bollen, felbedömt avståndet och smashat till mig i huvudet precis ovanför tinningen.
Ouch.

Kände mig helt vimsig i huvudet efter det.

Nu har jag huvudvärk och en bula, fast det var igår.

Sensmoral: Det är farligt att spela Nintendo Wii. ;)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0