My deepest apologies

..Eller hur man nu stavar det, känner mig lite hjärndöd idag.

Interneten fungerar inte hemma för mig, och det är därför jag aldrig postar varken inlägg eller bilder.

Ber om ursäkt för min inaktivitet, har sagt det förut och säger det igen; Trots allt så gillar ju några faktiskt min smörja till blogg.

..Fast det är ju en rätt talangfull och kreativ smörja, om jag för uttrycka mig så?


Jag känner inte för någon jantelag idag, jag känner för onyttig jävla snabbmat.

Pizza skulle sitta fint.
Eller kycklingtallrik från Torino.
Eller chickybits från lustigkullagrillen.
MUMS!

Har bara fiskpinnar hemma dock, av den äckliga sorten.
Blir väl till att äta paneringen enbart med ketchup och pulvermos.

Jaja,, nu blev det off topic,  jag sitter hos brorsan nu, ska se om jag kan ta hit lite bilder på USBminnet och ladda upp härifrån.

Det kan dröja innan vi hörs igen, ha det bra sålänge!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0