Yey, I has dator!

Fick en uråldrig dator av en kompis och den innehöll alla delarna jag behövde för att fixa min gamla dator! :)
Så snart jag kopplat in interneten i den kan jag börja blogga igen!

I och med att vi fixade datorn fick jag tillbaka tre år av mitt liv som jag helt glömt, fan vad man glömmer egentligen!
Tänk att en bild kan få en att minnas så mycket.

Imorgon kommer troligtvis några hundra tusen bilder som jag hittat på min hårddisk. ;)
Fy fan vad många bilder jag hade på den.

I´m kind of happy right now.
Det enda som fattas nu är att någon anställer mig på kvällar och helger.
Eller anställer min pojkvän dagtid.
Det skulle lösa så mycket för oss.
Gief jobb?

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0