skiiiiiiiiiiiiiit

Nu är det såhär igen.. Ingen mat, inga pengar och det hemskaste - tom har inga cigg!
Han är verkligen, verkligen INTE snäll när han inte har cigg, han är så fittig att jag tappar lusten för att leva. Även om det bara är tills han har cigg igen, men ja det är ju illa nog..

Nu är hans cigg slut och jag har verkligen ingen jävla aning om hur fan man ska få tag på pengar!
Vet inte vad jag ska göra! Får sån jävla panik och jag kommer börja gråta snart. Igen.
Har redan gråtit som fan idag, och jag vet vad morgondagen kommer bjuda på ifall jag inte får tag på pengar.
Fan vad jag hatar det här.

Vet inte vad jag ska göra.
jagfårpanikjagfårpanikjagfårpanik!!

Hjälp mig?


Jag hatar mitt liv.
Okej, där kom gråten, bäst jag slutar...

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0