My stomach hurts...

Trots att jag fortfarande har fruktansvärt ont i magen (så varje andetag gör riktigt ont) har jag bestämt mig för att gå till skolan imorgon.

Jag saknar min klass och jag saknar mina bildlektioner.. Ville rita på sjukhuset, men kunde knappt böja armen pga droppet. Lite svårt att sitta i sängen och rita med helt utsträckt arm. Liksom, jag kan ju inte måla en aln BAKOM teckningen?
Dessutom kunde jag knappt sitta upp alls. Kan det knappt nu heller för den delen.
Men till skolan SKA jag.

Ska ta hem min fina mask och min inte fullt så fina målning av våra katter. :)
Är inte så bra direkt på att rita djur. Och jag är SKITDÅLIG på att måla. Bra kombo ;)
Hittade ingen pensel som var tunn nog för att måla morrhåren, så det blev liksom tjocka streck..
Ja, jag är som sagt inte särskilt bra på det, helt enkelt.

Blyertspennor och photoshop är min melodi. :)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0