Keep talking shit - You're makin' me famous!


Höll igår en "diskussion" (man kan inte kalla det diskussion, så låg nivå låg den på) med en bloggerska igår.

Tyvärr kunde hon inte ta diskussionen själv, utan vädjade till alla sina bekanta bloggvänner att de skulle ta hennes parti.
Och så postade hon alla mina svar i inlägg och gjorde allt hon kunde för att förnedra mig.
Något jag tycker är väldigt pinsamt då det var hon som hade fel.

(Ja, jag hade erkänt om det varit jag som haft fel.)

Jag tänker inte  sjunka till hennes nivå och hänga ut henne i min blogg - sådana småbarnsfasoner hänger jag mig inte till.

Jag ville bara påpeka att allt skitsnack hon skrev på sin blogg om mig gav mig den här månadens besökarrekord.


"
Keep talkin shit - You're makin' me famous!
"



Och lova mig: Om jag NÅGONSIN börjar skriva
"Alla bilder på denna blogg går under upphovsrättslagen och jag vill INTE att ni kopierar dem!"
samtidigt som jag laddar upp andra personers bilder utan källa
lova då mig att ni slår mig - HÅRT.


Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0