Imorgon är veckans jobbigaste dag..

Och det betyder att jag börjar 10 imorgon.
Ja, man blir lite bortskämd när man är deltidssjukskriven.
Börjar ju efter tolv alla andra dagar, så.. :)

Var ledig idag, fett skönt, även fast jag tycker synd om min lärare som har influensan.. :(
KRYA PÅ DIG, MICKE! :)

Eftersom han kommer vara borta imorgon också tror jag att jag kommer få en låång, jobbig håltimme. Men det är säkert någon i klassen som stannar i skolan och vill, ja kanske spela kort? ^^
Vi spelade typ neger och president hela tiden i ettan, jag var så stolt de få gånger jag vann! Ha, jag är skitdålig på kort!

Håller på och skriver en novell för typ 10-12 åringar som ska visa dem vad som kan hända om man träffar folk man pratat med på nätet. Ett varnande exempel så de är försiktiga.
Postar allt på barnsidan GoSupermodel.se, haha, jag känner mig så mobbad när jag är där!
Alla andra är så SMÅ, typ "Men ni får inte skriva om h*ngel, det finns barn som läser!! Man får inte skriva om SNUSK!"
Haha, så små! :]

Ska ta med mig lite barnbilder imorgon och scanna in dem, vi håller på att göra en klassbok och då ska alla få gissa vem som var vem på barnbilderna. :)

Då ska jag även ladda upp några av dem - jag var så tjock och söt när jag var liten!
Ska då även bjuda på en rolig historia om när jag fick mamma att svimma när jag var två år och en bild på mig när jag såg ut som Vääääärsta fjortisen!
Blond, tajta jeans och enbart pennstreck till ögonbryn. Finns en lite smårolig historia om ögonbrynen också. ;)

Men, nu är det läggdags!

Nightynight!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0