._.

Alltså damn.
Vet inte riktigt men jag tror att det är något fel på mig.
Har så fruktansvärt ont i sidan av magen, precs där revbenen slutar.
Har haft det i några dagar nu och det gör bara ondare och ondare.
Smärtan kommer och går, det gör så jävla ont!

Har suttit och skrikit på grund av smärtan.

Har pratat med en kompis till mig som är undersköterska och hon tror att det kan vara tarmvred, jag börjar också tro det.
Symptom på tarmvred är t.ex. illamåande (som jag har), ont i magen som kommer och går och... Ja minns inte mer men det lät som att det skulle kunna vara det.

Det står på vårdguidens hemsida att man ska söka akut läkarvård om mna misstänker att man lider av tarmvred, men dålig som jag är så vågar jag inte. Är rädd att någon ska säga eller tänka; "Fyfan vilken jävla fjant du är. Du har ju knappt ont, du är bara mesig. Du vet inte vad riktig smärta är."
Typ.
Därför har jag aldrig vågat söka läkarhjälp för smärta.

Till exempel alla år som jag misstänkt att jag brutit ett revben som sedan läkt snett så jag fått asont.
Det har jag inte sökt hjälp för, och det har jag haft i flera år.
Det är samma smärta som nu, fast mindre.
Nu tror jag itne att det är ett brutet revben längre.

Allstå faaaan... Jag kan knappt andas, varje gång jag drar in luft så gör det ont.

Mmm, underbart.
Ska jag gå och bli sjuk precis när skolan börjar?
Jag har inte råd att missa  skoldagar, jag kommer fan bli utsparkad från gymnasiet!


Aaaj..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kontakta skolan och fråga vad du kan göra hemma. Ett tips.

2009-01-11 @ 20:41:50
URL: http://hanna-lindberg.blogspot.com

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0