Tror ni på gud?

Tror ni på gud?
Varför, varför inte?


Personligen så tror jag inte på gud.
Kan inte tro att han hade velat att jag skulle vara olycklig isåfall.

Med allt hemskt som finns i världen - men börjar ju undra över talesättet "Gud ser allt"

Märks inte.

"Se men inte röra" eller?


Nu är allt sådär jobbigt igen.
Min pojkvän har inga cigg och jag förstår inte hur fan han kan bli en helt annan person bara för att han inte fått sitt gift.
Skitjobbig. Väldigt elak.
Säger saker som att jag är värdelös och förstör hans liv.
Att det är mitt fel att han är arg - inte ciggen.

Det värsta är, att jag har hört allt det där så många gånger nu att jag tror honom.
Jag förlorar lusten att leva - bara för att min pojkvän inte har några cigg!
Det är inte normalt!
Vad fan ska man göra!?

Han beöver hjälp, men ingen jävel vill ge.
Uppenbarligen hjälper det ju inte att jag finns där för honom...
När fan ska han få hjälp?

Orkar inte att hans sjukdomar och humörsvängningar ska ta över varje gång..
För missförstå mig inte - jag skyller inte på honom.
Allt är hans jävla psykiska sjukdomars fel.
Vad det än är för sjukdom han har.
Något fel är det.



Tänkte gå ut utanför skolan och se ifall någon stod och rökte, då kanske man hade kunnat fråga om någon kunde bjuda på en cigg..
Men nu ringde Tom och sa att jag måste ta en hel level på tibia innan han kommer hem.
DET GÅR INTE!!!!!
Tar för fan minst tre timmar att ta när man är på min level!
Han kommer hem om EN timme!

Fattar ni vad jag menar?
Han ger mig ett OMÖJLIGT uppdrag och klarar jag inte det - då kommer jag få veta hur värdelös jag är.

Kan ju för fan inte ens spela ett enkelt spel.
Måste ju fan va något fel på mig - kan man vara så dum i huvudet som jag?
Så jävla värdelös, kan inte ens göra nånting rätt.
Det är mitt fel.

(Hans ord - då säger jag inte ens hälften)


Fyfan, jag hatar mitt jävla liv.
Så ska man få ha det såhär i en vecka till då pengarna kommer.
Jag orkar inte.
Jippi, nu gråter jag också..

Sorry om det blev för mycket info, har ingen att prata med..

Mm måste väl börja levla........

Vad fan ska man göra!?

Jag tror inte på gud...

Kommentarer
Postat av: Elina

jag tror på gud, i någon form. Inte att han/hon är en gubbe på en massa moln, utan mer... Gud är mer själslig. Samvetet liksom. Ber man Gud om förlåtelse ber man sig själv om förlåtelse. Typ så.

2009-02-20 @ 20:50:14
URL: http://elina-asp.blogspot.com
Postat av: Ida

Elina tog mina ord. XD

Nej men visst , gud kan vara vad som hellst

hur som hellst tycker jag det är jättebra att tro på gud (vad gud nu är) bara för att kunna prata ut till sig själv och tänka på vad gud nu hellst skulle vilja att jag skulle göra för det är ju igentligen samma sak som du själv hellst skulle vilja göra för att vara en god människa. någon som förstår ?? ...

2009-09-17 @ 07:32:42
Postat av: Ida

Det är himmla svårt att tro på något gott när man inte ser något gått hur långt man än tittar..



men när man väl har det bra och sådär så är det kul..

2009-09-17 @ 07:33:58
URL: http://idamee.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0