Jag vill ha en chans att vinna!

Cosmopolitan har en tävling just nu - den ska jag vara med på!




Med min tur kommer jag inte vinna, men om man inte försöker vinner man definitivt inte!


Så, here we go!

Klicka på bilden du med för att komma till tävlingssidan!


http://www.cosmopolitan.se/egokick/tavling/2008/12/29/prisregn-valj-din-vinst

Ett av dessa armband från Disney Couture skulle jag vilja ha.
De är ju för det första grymt söta och precis i min smak!
För det andra behöver jag armband i min smyckessamling.
Har två armband nu, det ena är trasigt.

Jag är ju en sucker för söta och barnsliga saker, så det gröna armbandet är ju inderbart - blommor OCH barnsligt!
Att grönt sedan är en av mina favoritfärger gör ju inte saken värre! ;D

Så, motivering ska man alltså ha också..
Sånt är jag ju så dålig på..

Men ja, min motivering:
Jag älskar smycken, men har aldrig råd att köpa nya. När jag väl haft en hundralapp över hittar jag ingenting jag vill ha! Jag vill inte följa trenderna som går, utan ha smycken som jag kommer tycka är fina även när "hypen" lagt sig.
Alltså har det varit väldigt svårt för mig att köpa smycken när det bara finns discokulor, och stora ringar som det står "Sexy" på, att hänga i öronen.
Dessa armband har jag alltid gillat och att ha ett sådant i min lilla pétit'a samling vore lycka!

Slut på motivering.


Nu får vi lägga den positiva sidan till och hålla tummarna för att jag vinner!
Jag skulle bli så glad!!
*Hålla tummar*

Okej, dessa underbart mysiga vantar från Odd Molly skulle jag inte klaga över att ha på händerna, men nu ska vi inte utmana ödet.. ;)



Bilderna är lånade från tävlingssidan!




UPDATE:
Först NU ser jag ju att tävlingen avslutades två dagar innan jag la upp detta inlägg.
Skit också :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

TACK Ronja!En riktigt upplyftande kommentar mitt i dagens fulla kaos. Hoppas du vinner, det är du värd! Kramar

2009-02-04 @ 14:52:26
URL: http://hanna-lindberg.blogspot.com
Postat av: STYLEMIND

Hej cutie!



Oj det var synd.. nu är det ju så att du kan tävla

på min blogg i stället om du vill :) Man kan vinna ett armband i flätat mocka som jag tilverkat :)



Stor kram Jenny

2009-02-12 @ 22:23:35
URL: http://stylemind.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0