GOD JUL! (Sisådär en timme i förväg)

Måste passa på att önska er en God Jul nu medans jag hinner.
Blir en upptagen dag imorgon, först hos pappa kl. 9, sedan mamma vid elva och till sist svärfamiljen runt klockan två.
Fullpackat schema alltså!

Så innan jag hoppar in i duschen ville jag bara önska er alla en riktigt GOD JUL! <3

Nu vankas det dusch, hårinpackning (ja, om jag orkar!) och ansiktsmask!
Är ni också i behov av en ansiktsmask så påminner jag om den jag brukar göra:
Vispa bara en äggvita och sedan smetar du ut det i ansiktet och låter torka.
Skölj av - och klart! :)
(Ibland har jag blivit lite torr av den, då är det bra att smörja in med något återfuktande!)



Ha en bra jul!

Kommentarer
Postat av: ida

jag har skickat en bild till din kontaktadress eller asso mailadressen,men blir det något med bilden? annars får jag fixa nåt annat.

godjul önskar ida.

2009-12-24 @ 11:02:21
URL: http://skittufft.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0