Tips!

Jag tänkte bara tipsa er alla (åtminstone ni i Hallsta) om ett bra erbjudande.


Coop i hallstahammar (och säkerligen fler butiker, men vet ej vilka) ger ut en gratis plattång från Loreal paris om man köper produkter från Loreal paris för 125 kronor.

'Okej, men då är det ju något billigt shit..' - tänker ni säkert.
Det gjorde iallafall jag.

Men jag chansade och köpte en hårfärg (Loreal Paris preferenc, eller något sådant) och en hårspray.

Fick då med mig den lilla plutt-plattången hem.

Den är perfekt storlek att platta luggen med iallafall, så någon användning skulle jag ju ha av dig i vilket fall.
Även om den kanske inte är så bra.

Men den var skitbra, som sagt PERFEKT storlek för en kort lugg och den blir varm instantly!
Seriöst, jag satte på tången, gick in i vardagsrummet men vände på en gång tillbaka in i badrummet - och locktången var redan varm! Jag brände mig!

Oj, nu råkade jag skriva "locktång" - fast det gjorde egentligen inte så mycket då den var väldigt smidig att locka håret med.
Till och med JAG lyckas!


Hett tips för er som kanske ändå tänkt färga håret, köpa inpackning, hårspray eller liknande - köp från Loreal Paris och plocka med er en smidig platt/lock-tång hem.


Dessutom fick jag med mig ett par gratis solglasögon, stora runda svarta.
De fick man nämligen när man köpte en sådan där preferance-hårfärg.

Gratis är gott! ;)

Imorgon ska jag visa bilder, kameran behöver laddas!
Ska locka håret innan skolan imorgon - det är så enkelt så man hinner! :D

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0