REMAKE


Jag gjorde en bild på Paris Hilton för något år sedan, eller om det kanske var 2007?

Iallafall gjorde jag idag ett porträtt med samma bild som grund - för att se hur mycket jag utvecklats!
Svårt att jämföra eftersom det är två olika stilar, men en liten hum får man väl i alla fall. :)


Vilken tycker Du bäst om?



   2009


2007 ?


Personligen föredrar jag den nyaste, även om den behöver lite finslip, hon ser för gammal ut som det är nu.
Men bra ändå, tycker jag! :)


[Bilderna är klickbara!]

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Ronja!

Hoppas att du har det bra. Ville bara säga att jag kikar in här då och då :) Din blogg är jätte fin! Bra jobbat, och du. Du har verkligen utvecklats riktigt bra. Kul! Ta ahnd om dig och hälsa Tom och bror din. Kram

2009-08-20 @ 15:35:18
Postat av: Ctina

Visst är det jätte stor skillnad!

Och du är jätte duktig :)

2009-11-28 @ 13:57:36
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0