Första skoldagen dårå..

Gick väl bra, nervöst bara att börja i ny klass.

Fick panik dock när jag pratade med Syon som sade att jag absolut inte kommer kunna läsa bildkursen eftersom jag redan har betyg i den.
Frågade om det fanns något sätt att lösa det då jag behöver ha bild för att överhuvudtaget orka med skolan.
Hon svarade att hon kunde ta upp det med rektorn.

Vad gör duktiga Ronja då?

Hon går själv till rektorn!

Tyvärr säger han samma sak, det är omöjligt för mig att läsa kursen igen. .__.
Men jag lyckades få till dealen så att jag läser kursen med de andra - fast  utan betyg.
Så SPM08 får överleva med mig på bildlektionerna. ^^

Imorgon har jag möte med Syon, vi ska gå igenom mitt schema och bestämma vilka kurser jag ska läsa eftersom jag nu går om tvåan och iallafall har litegranna med mig i betyg.

När jag kom hem var jag så sömnig att jag somnade framför datorn.

Älsklingen kom precis hem och väckte mig, så nu ska vi ta en promenad!

Hur känns det att sommarlovet är över för er?

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0