Anonyma kommentarer <3

Fick denna kommentar idag,



Anonyma kommentarer, så underhållande. ^^
Jag förstår dock inte riktigt vad MITT utseende har med mina bilder att göra? Inte särskilt logiskt skrivet av dig.

OMG! Någon som inte ens vågar skriva sitt namn säger att mina kläder är fula!
Personen som skrev detta tror nog att jag ska bli jätteledsen och gråta en skvätt som den osäkra tonårsflicka jag är.

Eller vänta lite; Hade jag brytt mig om vad folk tyckte hade jag nog inte gått med shockrosa stövlar. Eller magdansarkjol i skolan (som accesoar!) Det var runt jul så jag shakeade höfterna medans folk sjöng "Bjällerklang".
Hade jag brytt mig hade jag nog klätt mig precis lika tråkigt och monoton't som författaren av denna underbara kommentar förmodligen gör. För egen stil finns väl knappast i dennes vokabulär.

På tal om vokabulär så bör författarens svensklärare kölhalas baklänges medans denne blir rövknullad med en kaktus - SÅ dålig är skribentens språkbruk.

Föresten låter blandingen "emo"-"fjortis" rätt läcker, lite Harajuku-inspirerat sådär, litegranna det Jag faktiskt försökte uppnå mycket under min tid på Carlforsska.
GROV förolämpning. ^^

Jag antar att Du, intelligenta människa som skrev kommentaren, känner en stark oro varje dag - du som har vänner som bara tycker om de med "rätt" kläder.
Mina kompisar tycker om Mig, för den Jag är.

Slutligen så vill jag bara påpeka att jag visst kan säga R, mitt problem är, och har varit sedan mellanstadiet, att jag läspar och pratar för fort. Håll dig uppdaterad om du ska försöka förolämpa mig. ;)

Och föresten; Du säger att du dör när du ser mig?

GÅ DÅ BARA OCH GÖR DET SÅ SLIPPER VI ÄNNU EN TRAGISK NOLLA I VÄRLDEN! :)







Visste ni att jag inte har någon hals?

Kommentarer
Postat av: Sys.

ÄLSKAR DINA BILDER =)

2009-08-18 @ 22:14:29
Postat av: Carro

Haha...ja vissa är väldigt lustíga :P

2009-08-19 @ 17:49:14
Postat av: jeanette

Vissa människor är komiska i sig. Jag förstår inte poängen i att förolämpa anonymt. Känner de makt då? Jag har själv råkat ut för det, ett flertal gånger. Jag anser att det är ganska patetiskt.



Alla som har sin egen stil ska ha en eloge, just för att de inte ser ut som en kopia av tusentals, miljontals andra. Jag är så trött på folk som köper hela stilen/outfiten på ginatricot för att just den veckan är det rätt klätt. Suck. Egen stil is teh shiet. :D



(försökte skicka den här kommentaren typ tusen ggr, haha)

2009-08-19 @ 18:00:48
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: LIENE

Så jobbigt med såna kommentarer! inget att bry sig om, fast å andra sidan om någon säger nåt är det bara kul, då kan man ge tillbaks och bevisa hur idiotisk denna person är egentligen.

2009-08-25 @ 11:07:40
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Murwz (du vet vem)

Jag lästa nyss detta inlägg och kunde inte låta bli att kommentera, Du skrev att du inte bryr dig om han, Men då undrar jag varför du skrev denna långa txt (precis de han ville) och inte bara låta de rinna ut i sanden för då visar du VÄRKLIGEN att du inte bryr dig ;)



BTW kom o hällsa på oss i nya lägenheten nästa vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-27 @ 19:00:20
Postat av: Ronja Zorina

Men Murre, jag kan inte låta bli att bevisa för dem hur tragiska och korkade de är. :)



Självklart kommer jag, jag har längtat sönder mig. :D

2009-08-27 @ 22:38:59
URL: http://rze.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0