Kändisar, nöjesfält, utställningar och nya bekantskaper

Om tolv minuter kan jag officiellt säga att "Imorgon är det äntligen UKM!"
Jag längtar.

Hade inte en tanke på att ens gå på något annat UKM än det som var i Hallsta, men då jag mottog ett gratulations-SMS från min kära vän Karin och fått budskapet förklarat för mig kom jag på andra tankar.
Jag hade verkligen ingen aning om att de skulle skicka några konstnärer vidare, trodde att det enbart var den utställningen som gällde and that´s it.
Så fel jag hade - jag blev skickad vidare till Länsfestivalen i köping och OJ vad glad jag blev!
Längtar så mycket!

Nu är det åtta minuter kvar tills jag kan säga att "Imorgon ska jag träffa Dogge Doggelito!"
Han ska nämligen vara konferancier.
När han intervjuar mig ska jag fråga om hur det var att vara med i "Hjälp! Jag är med i en Japansk TV-show!"
Om jag vågar - Ni vet ju hur blyg jag är.
Att han råkar vara kändis är inget jag störs av, han är en vanlig människa precis som jag bara det att fler känner till hans namn.
Big whoop.
Men jag är riktigt avundsjuk.

Jag vill åka till Japan.
Jag vill "göra bort mig" i TV.
Fyfan vad kul!

Dagen E (Dagen efter Dagen D, alltså söndag) ska jag eventuellt följa med min bror på hundutställning!
Det är ju rätt svårt att kontrollera en stor jävla busig, förvuxen valp.
Speciellt svårt är det om "Valpen" i fråga blir helt hyper av att se andra hundar.
Ännu svårare blir det om man sitter i Rullstol...

Så, yes! Om inte bror ändrar sig så är det alltså hundutställning på söndag. Kulkul!

Nu är klockan prick midnatt och alltså kan jag nu säga att "Idag ska jag på tivoli!"
En annan sak som är -jävligt- rolig!

Så hela helgen ska spenderas på roligheter! Wiie!
Tyvärr måste jag också ägna mig åt tråkigheter som städning, tvätt och diskning.
Förfest hos oss på Valborg ev. och då vill jag visa upp en SNYGG lägenhet!

Så mitt schema är nu;

FREDAG: Tivoli med älskling och M&M
LÖRDAG: UKM!!!
SÖNDAG: Hundutställning
MÅNDAG OCH FRAMÅT: Städa. Uuh.
TORSDAG: Valborg, need I say more?

Jag ska inte göra om förr-förra årets misstag och avsluta kvällen med att spy i en snutbil.

Kanske. ;)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0