Grannar...


Jag har ju skrivit ett inlägg förut om våra grannar, eller hur?
Jag har också nämnt att vi polisanmälde en av dem, eller hur?

Det var för att de ALLTID bråkar och att det låter som att kvinnan blir misshandlad.

Sedan dess har det varit lugnt.
Ingen alkoholiserad man som plingar på hos alla grannar för att svamla om random shit.
Inga grannar som måste hjälpa honom upp för trappan.
Ingen skyhög musik spelas i ett misslyckat försök att dölja skriken.
Ingen thailändska som flyger in i väggen som skiljer våra lägenheter åt.


Tills idag. Det har varit lugnt tills idag då bråket började i samma stund mannen kom hem,
troligtvis hade han supit (kl var ju ändå eftermiddag!).
Då hörde man på en gång skriket och volymen höjdes markant.
De spelar alltid sådan där dålig musik i stil med; "Leende guldbruna ögon".

Nu har de lugnat ned sig och mannen sjunger som vanligt opera.

Suck.
Jag föredrar nog musiken.

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0