FAAAAAAAN!

FYFAN ALLTSÅ!

JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD OCH BESVIKEN!

Och VARFÖR?!

Jo, för jag köpte ett nytt schampo igår som jag trodde skulle vara bra.

Men vet ni?
DET VAR INTE BRA!!!!

Stod i duschen jättelänge och njöt innan jag började tvätta håret, men så fort jag masserat in schampot började håret droppa lila.. DET SÅG UT SOM NÄR MAN PRECIS FÄRGAT HÅRET OCH SKÖLJER UR ÖVERFLÖDIG FÄRG!
jag har ju för fan inte färgat håret på evihgter och det har inte droppat färg på flera veckor!!!

Men det slutar inte här.
Nej, sån tur har man ju inte.

Nej, DESSUTOM SÅ GÅR HALVA MITT JÄVLA ÅR AV!!!!!
Jag var fan tvungen att klippa mig för att det skulle se ok ut - DET SER FÖRJÄVLIGT UT OCH JAG VILL INTE SE MIG SJÄLV!!
Faaaaaaaan precis när man börjkat få långt hår igen!!!!

Jag orkar seriöst inte.. Fnafanfanfanfan!!!!
FAAAAN!!!!

Kommentarer
Postat av: Jess

Oj :o Det låter inte bra. reklamera det! vad var det gör märke?

2009-04-01 @ 17:51:09
URL: http://silverdroppen.blogg.se/
Postat av: Ronja Zorina

Barnängen.. ;'(



2009-04-01 @ 19:23:41
URL: http://rze.blogg.se/
Postat av: sanna

APRIL APRIL?:)

2009-04-01 @ 19:27:27

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0