Tomorrow..


Nu väntar sängen, är pepp på imorgon, första lektionen är bild och form - FEDT MED KUL!

Vi håller på att göra masker, eller alla andra är väl snart färdiga, själv har jag bara vart på en lektion hittills men jag blir nog färdig fort. Brukar vara effektiv med sådant där.

Min mask bli iallafall FETT SNYGG! ;)


Sedan har vi tre mindre roliga lektioner, och sista lektionen blir BILD - IGEN!
Fast vi har 5 lektioner på tisdagar är det lätt min favoritdag i veckan!
Egentligen skulle jag ha 6 lektioner på tisdagar men Tom vägrar låta mig gå på stödmatten som börjar vid åtta, det blir för tidigt för mig säger han. Med alla mina sjukdomar, trötthet och grejer behöver jag all sömn jag kan få!

Och anyways är jag faktiskt inte i behov av stödmatten. Visst, jag har lite svårigheter, men det är pga att min depression blockerar hjärnan. Jag är bra på matte egentligen, behöver bara en ordentlig genomgång.

Föresten blev jag ändå satt på stödmatte felaktigt.
Det var bara för att jag fick IG i matematik A.

Jag kan acceptera ett IG, men liksom.. Min förra mattelärare sade till mig, precis innan nationella proven, att jag låg på godkänt och att om jag bara höll mig på godkänt skulle jag också BLI godkänd.
Efter sommarlovet böt vi mattelärare, jag frågar honom hur jag ligger till - kan jag bara få göra de nationella proven som jag kuggade i?
För det kan ju inte vara många prov eftersom det bara var nationella enligt min förra mattelärare.

Men vet ni vad? Jag måste göra om HEEEEEELA A-kursen, för läraren har inte skrivit någonting om mina resultat!
Min nuvarande mattelärare har inte fått någon information alls om mig, förutom att min förra mattelärare sagt att jag måste ta igen ALLTING!

Jag hatar den kärringen, tydligen var det fler elever i andra klasser som inte heller hade fått något betyg av henne.
Tacka vet jag han jag har nu, han är snäll och bra. Tom och min syster Ate hade honom förut också.

Tror jag har en mattelektion imorgon också, då måste jag fråga honom om han skällt på gamla matteläraren.. ;)


I AINT FUCKING GONNA RE-DO THE WHOLE A-COURSE!!!!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0