HA!

Fan, imorse blev jag väckt tjugo över sex...

Roligt också att jag väcktes av: PANG!!!!! *massa skrik*

Mm, det var våra kära grannar som börjat bråka igen, låter fan som att tjejen får stryk; först hör man en fet smäll (som alltid väcker oss) och sedan börjar både tjejen och killen (gubben) skrika som fan.
Det går inte att höra vad tjejen skriker, hon är thailändska och det låter som att hon skriker på thailändska också. Fast det är svenska, det hörs bara inte när hon är upprörd.
Gubben skriker saker som "Du är ju fa-an dum i huvudet" och "Dra åt helvete, HORJÄVEL!"

Idag var det inte annorlunda.
Jo, Tom och jag låg och lyssnade (kunde ju ändå inte sova) Så hör Tom hur någon springer in i köket och rotar i besticklådan och då får han panik - upp och ringa securitas!
...som redirectar honom till polisen....

Vid det här laget hade det plötsligt blivit _väldigt_ tyst. Vad hände?
Vi kunde höra mannen, men vad hände med kvinnan?
Är det försent?

Aja, tillslut får vi tag på polisen och de kommer dit. Stannar ett bra tag hos grannen. Våra andra grannar kommer och ger oss beröm för att vi ringde: "Det är ju inte första gången, tänkte ringa själv.."

Tillslut åker snuten, och tar mannen med sig.

Äntligen sova!


BTW, behöver jag nämna att gubben är alkolist och var stupfull? Kunde inte ens gå ner för trappen själv!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0