Avsvimmad kissemjau.


Igår var jag ute med syrran. När jag kommer hem berättar älskling att lillkissen hade svimmat.
" - SVIMMAT!?"

Ja, vi hade ställt en hylla i vardagsrummet, hängt upp massa lakan och grejer där på (för att skymma fönstret, har inte persienner) och ställt random tunga saker ovanpå. Så hade katterna (som egentligen inte ens får vara i vardagsrummet)  smugit in och Sakura fick för sig att hänga i lakanen.
Och vips fick hon en Radiostyrd-bil i huvudet och svimmade.

Men hon andades iallafall. :P
Nu mår hon bra och har ingen bula!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Detta håller inte, vi måste göra något! Daniel måste kopplas in, så är det bara. Jag pratar med honom! HÅLL UT!

2008-09-14 @ 16:13:25
URL: http://aleh.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0