YOSH!

Ronja har varit i skolan idag!
Ronja hade håltimme så Ronja gick hem.

Ronja kom på att hon gått hem precis när håltimmen slutade.

Jag blev väl lite förvirrad efter engelskan, I guess.
Vi kollade på "en midsommarnattsdröm" och filmen gick ut över tiden, sedan pratade jag med skolsyster innan jag gick hem. Då var nästintill hela håltimmen slut - men det tänkte inte Ronja på!

Jaja, me is hungry så jag ska stoppa i mig en skinkmacka innan jag skyndar tillbaka till skolan..


BTW så har jag fått ett nytt schema, eller ja nytt och nytt, jag har strykit en del lektioner såsom SO, NO och matte.
Känns mycket mindre stressande att gå till skolan nu eftersom jag verkligen har problem i dem ämnena.
Troligtvis kommer jag ta igen de ämnena under en termin efter studenten.

Anyways, börjar om exakt 12 min. så jag måste skynda mig! :)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0