Två bra dagar..

Nu har jag varit tillbaka i skolan i TVÅ HELA DAGAR!
Det känns skönt, verkar som att mina nya piller fungerar! :D

Har fått reducerat schema, så numera har jag inte SO, NO och matte - fast det kanske jag redan har sagt?
Jaja, det är väldigt skönt för mig anyways, jag är så hjärndöd just nu pga alla mina sjukdomar, så just de ämnena som jag har svårt i är alldeles för svåra.
Ungefär sådär svåra som alla ämnen är för riktiga idioter.
Som sitter och pluggar hela tiden, varje dag och aldrig kan gå ut för att de pluggar så mycket - och ändå får IG.
Och detta var ett skämt, jag tycker inte alls att de är idioter, jag vet att alla har olika förutsättningar helt enkelt. :)

Min laptop är inskickad på på reparation - skynda er HP!
Jag saaaaaknar min lilla ögonsten! ;)

BTW, vad skulle ni som gillar att läsa min blogg vilja att jag skrev mer om? :)


Edit; Ja, jag hade visst redan berättat om min kursreducering. :P

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0