R.I.P.

Detta inlägg tillägnas våran numera döda leopardgecko Paprika, som mötte ödet inatt.

Jag hittade honom på golvet imorse när jag vaknade, han hade tappat svansen och var blodig.
Bröstkorgen var insjunken som om han inte hade några revben.

Uppenbarligen har någon av katterna (eller båda) lyckats öppna terrariet, slängt ut ödlan och lekt med honom tills han dog.
Jävla katter.

Det jävligaste är att vi igår planerade att vi skulle flytta in hans terrarium i vardagsrummet där katterna inte får vara, så precis när vi skall göra det är det försent.


Vi har inte haft dig så länge och du var livrädd för oss men jag är jätteledsen att det här har hänt dig, lilla Paprika..
Ännu mer ledsen är jag för att jag inte kan ge dig någon fin begravning som du hade förtjänat.

Vila i frid <3

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0