Im a japanese!

Slänger upp en gammal bild i brist på annat.





Jag är vrååååöhungrig, har inte fått pengar från soc än pga att doktorn är sjukt seg emd att skriva ett nytt sjukintyg åt Tom - vilket är ett av kraven för att han ska få pengar.

Sååå.. No food, me hungry.
Och räkningarna betalar sif faktiskt inte av sig själv, frågan är om vi ens kommer ha råd att betala räkningarna - vi kommer ju (och har redan fått) påminnelser och sånt. Det kostar för mycket pengar att inte betala i tid och då kanske man inte har råd alls. Skit.


Damn vad hungrig jag är, en pizza skulle sitta jävligt fint faktiskt.
Ååh,, Pizza... ;(

Kommentarer
Postat av: anna

saknar den tiden du bloggade oftare, du hade en av mina favoritbloggar:(

2008-11-15 @ 17:31:59
Postat av: RonjaZorina

Det värmer verkligen att höra - trodde ingen faktiskt gillade min smörja till blogg. :')

Jag ska börja blogga oftare, måste bara skaffa en dator först. ;(

2008-11-17 @ 00:52:36
URL: http://rze.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0