Planering funkar aldrig!


Hur dagen skulle ha varit / var planerad:

På morgonen skulle vi dra oss till brukshotellet där vi skulle på den årliga fototräffen i hallstahammar.
Sedan skulle vi gått på grillträffen som var i samband, klockan 7 skulle den börja. Där skulle vi leka lekar och så klart; grilla.
Efter det hade vi tänkt dra vidare till UKN (ung kultur natt) och där hade jag tänkt köra sumobrottning i sådana där dräkter.
Såklart skulle jag ta en sockervadd också! Jag älskar sockervadd!
Hade tänkt spela lite guitar hero, de skulle de ha där. Om jag vågade spela framför ev. publik, det vill säga.
Sedan skulle det väl bära hemåt för att tillbringa resten framför datorn.



Hur dagen blev:

Elsk orkade inte gå upp på morgonen (han blir alltid så trött när han lovat mig någonting..) så jag lät honom välja om vi skulle gå på träffen eller inte. Han väljer inte.

Sedan lyckas han gå upp iallafall runt typ 2-3 och säger att vi kanske kan gå dit en stund.
Vi går ut för att köpa pizza och får ett samtal från hans föräldrar, de frågar oss om vi vill komma dit och grilla.
Japp, så då blev det varken att gå till fototräffen eller grillningen.
Tyvärr hade vi redan beställt pizzorna när hon ringde, så det var bara att gå hem och äta för att sedan åka och äta middag typ två timmar senare. MÄTT.

Vi blev hämtade i näs och tänkte dra förbi brukshotellet då Micke ville se om det fanns några snygga modeller utanför, hans flickvän blev väl inte alltför glad. Men desto gladare blev hon nog när det inte var några människor där alls - alla grillade ju.

Vi åker hem och byter om, sedan bär det av mot UKN, det första vi gör är att gå in till rummet där Playstation2 var placerat. Vi spelar lite Guitar Hero 3 en stund.

Någon
Någon tog denna hemska bild på mig när jag spelade.

Efter det väntade SUMODRÄKTERNA! En annan av de saker jag längtat efter!
Tom och Micke körde först, och Älsk vann. Sedan ville jag köra, men då vill inte Tom eftersom det var jobbigare än han trodde. Tack så jävla mycket, menar jag. Du kör hellre med honom än med mig som du lovat..?
Senare går han med på det ändå och vi ställer oss i kö.


Tom och micke leker sumo.

TYVÄRR, så säger de att de måste stänga ner en halvtimme för att bandet som ska spela vill ha lite stöd på scen.
Vi hade lite bråttom så jag fick inte leka sumo. SKIT OCKSÅ!
Dessutom hade sockervaddsmaskinen gått sönder innan vi kom, så jag fick ingen sockervadd heller! -___-

Vi drar vidare, då vi bestämt oss för att gå på streetrace i västerås. Men när vi kommer dit så är det inget. Typiskt.
Så vi drar till sura, det var en tjej där som behövde skjuts.

Vi stannar en stund och lodar i sura, då ringer Hanna och jag pratar en stund med henne, trevligt! :D

När vi lämnat av tjejen i hallsta så bestämmer vi oss för att dra till köping, det skulle vara någon marknad där.
Men vi skiter i det när vi inser att det nog har stängt, klockan var ju faktiskt efter tolv..

Så vi drog hem och nu sitter jag här.


Så nu vet ni allihopa det; DET ÄR INTE LÖNT ATT PLANERA!

Jag måste föresten döpa om min kategori där jag beskriver dagen. Dagen i KORTHET, liksom?

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0