En heltuff tjej!


Klicka på bilden för att besöka bloggen!

Nu tycker jag att alla ska ta och besöka den här tjejen, för hon är (som rubriken säger) en riktigt tuff brud.
Jävligt trevlig och står för sig själv, en söt tjej, en förebild!

Bloggen för övrigt är rolig att läsa, satt många timmar första gången jag klickade mig in och blir alltid glad när rss-feeden visar ett nytt inlägg.

Brorsan valde en bra tjej, stolt över att ha sådana som du i familjen!

Såklart ska ni också lämna massa snälla kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅåÅÅÅ du är fantastisk! jag är helt rörd! Vilka ord! Vilken betydelse! Kommer leva på detta hur länge som helst, ja det är obegripligt vad glad jag blev! Läste texten flera gånger bara för att se om jag verkligen läste rätt. Du är helt enastående tjejen! Är väldigt glad för att få vara en del utav er familj, att ni välkomnat mig på det sättet ni gjort, ni är oerhört varma, omtänksamma och såååå gulliga. Speciellt du. Du har alltid varit lite av en favorit, men det får du inte säga till de andra ;) Jag tror verkligen på dig, du har en inre styrka som många människor inte har. Du kommer komma långt med vad du än väljer att göra. Och jag kommer alltid finnas där, om du tillåter. Tack tack TACK för allt du skrivit, det betyder oerhört mycket för mig! Du är en liten ängel...

2008-05-24 @ 03:37:01
URL: http://aleh.blogg.se/
Postat av: Daniel

Det bästa av allt är att hon är min tuffa tjej :)

2008-05-26 @ 08:55:39
Postat av: Ronja Zorina

Äh, men vafan brorsan! Dela med dig! ;)

2008-05-26 @ 18:40:13
URL: http://rze.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0