Egobild!

image84

Okej, det var såhär att jag fyllde år för drygt tre veckor sedan. Den åttonde Mars för att vara exakt.
Men jag har inte haft någon ork att blogga - alls!
Men nu tar jag mig tid att skriva lite i det som nu föreställer min dagbok.

Jag fyllde alltså år, ARTON ÅR, till och med!
Då fick jag bland annat ett locktångsset av min mamma, och det hade jag precis provat när jag tog egobilden ovan. Det blev väl rätt bra, tror jag? :P
Har aldrig ägt en egen locktång förut, så det var kul att prova att locka håret! :D

Har även färgat håret, eller snarare blekt det. Förut hade jag ju svart/lila hår, och nu är jag alltså brunett.
Fast hårbottnen är helt ljus, blond/gul typ.. Syns inte på bilden men det ser, för att citera mamma; "hemskt ut!"

Japp, bilden ovan är tagen precis innan vi skulle ut och supa för att fira min artonårsdag och min pojkväns tjugoårsdag. Jag fick dock damp på frisyren och förstörde den, är inte van med lockar.. "/

Jag har även börjat spela tibia igen, har en lvl23 paladin nu.
Och jag lovar att jag troligtvis är den nördigaste människan som finns!
Såhär såg nämligen våran födelsedagstårta ut;

Ni kan det där, klicka för större bild.

Och så har vi skaffat Nintendo Wii! Det är så jäävla kul!
Det är lätt den roligaste spelkonsolen jag provat -någonsin- !!
Till det köpte vi även Guitar Hero III - rock legends.
Haha, jag suger verkligen, men kul är det!

Sitter nu och kollar på filmen Pulse och äter påskskinka.
Har iof sett den filmen förut, men minns inget. Josh har precis tagit livet av sig, så vi får se ifall några minnen väcks senare i filmen, hoppas inte!

Skall posta några modellbilder jag tagit om några minuter!
Stina är en fruktansvärt tacksam modell, alla bilder blir så bra!

Men, nu får det räcka för mig, blev ett långt inlägg för en gångs skull.

Just, innan jag glömmer kan jag ju berätta om den hemska förkylningen jag lider av.
Som sagt; Den är hemsk!
De första tre veckorna kunde jag inte andas, inte prata och jag hostade HELA TIDEN.
Nu har det gått 5-6 veckor och jag är inte frisk än, men frisk nog att gå till skolan.
Om psyket tillåter förstås.


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis i efterskott! 18 är ett hääärligt år! Åh, jag älskar baseball på Wii Sports! Visste inte att Guitar Hero fanns till det ocskå, har bara spelat det på Ps2! Wii ska ju ge ut någon Singstar liknande grej, det är nog skitkul!

2008-04-11 @ 14:56:04
URL: http://mpv.blogg.se
Postat av: Ronja Zorina

Mikaela:
Tackar tackar! Hittills har det inte vart nå speciellt med att vara arton, har inte fått visa leg en enda gång och har inte besökt krogen - än!

Själv tycker jag väldigt mycket om Boxningen! Asjobbigt nu när man börjar komma upp i höga nivåer, men det är bra träning!
Åh, ska de!? Jag vill så gärna prova Singstar, men känner ingen som äger det. Funderade på att skaffa ett PS2 igen - bara för att kunna köpa Singstar! xD
Men det är ju underbart om det kommer ut till Wii!

Det finns ett singstar-liknande spel med låtarna från Highschool musical, om du gillar det. Fast jag vet inte vilka konsoler det finns till..

Men just nu satsar jag på att köpa något ninja-spel! Haha, jag är ninja-nörd! Min pojkvän mobbar mig för det.. ;(

2008-04-11 @ 23:13:17
URL: http://rze.blogg.se

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0