Jag vill på festival..

Jag vill på festival. Blir fett sugen när alla i min klass håller på att räkna ned till diverse festivaler de ska på i sommar.
Det är 65 dagar kvar tills Uppsala Reggae festival, ser jag nu. Orättvist!
Ser även att biljetterna är hutlöst dyra! Hur fan ska man ha råd med 1200:- per person!?

Jag menar - vill de ha dit ungdomar eller gamlingar?
Faaan inte många ungdomar som kan punga ut med sådana summor bara sådär!

Jag skulle vilja åka dit, bara softa med mysiga människor och lyssna på musik.
Har en del kompisar med lite tjockare plånböcker som ev. ska köpa biljetter. Jag blir lite avundsjuk.

Jaa, det blir nog inte någon festival för mig i sommar, förutom Rix FM festival som vi blivit bokade på, men det är ingen riktig festival, den gills inte.

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0