Hemkommen!

Har precis kommit innanför dörren och klockan är några minuter över fem. På natten.
Är inte ett dugg trött!

Blev inget Engsö slott den här helgen HELLER.
Powermeet var sådär, såg en hel del snygga bilar. Dock inte de klassiska bilarna, jag gillar lite tuffare bilar bättre!
Fan, jag såg feeetaste fälgarna när jag och jhonny(stavas?) gick till bäckby!
22" som glänste som faan!

Sedan åkte vi runt lite och till slut hamnade vi vid en sjö där jag plockade jag fram kameran och förvandlades till fotograf. Har saknat kameran. Den har mest legat sedan flytten. :(

Jaja, klockan är nu 05.17, måste sova lite, imorgon blir det powermeet igen ^^

Kommentarer
Postat av: Evelina

Och jag steg just upp:P Vill också gå och sooovaaa, haha:) Men ska jobba...



Ha en toppenbra dag! Och jättefin bakgrund du har!:)

2008-07-05 @ 05:33:07
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!

Knäppte du inga kort på Power Meet'en ? ;P

Kram

2008-07-08 @ 15:26:27
URL: http://linalinus.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0