FAN OCKSÅ!!!

Jag har sån jävla ångest, vet fan inte vad jag ska göra!!
Behöver pengar för jävla fitt-soc gav oss avslag!

Anledning till panik?

Tom får praktik. Tom blir sjuk torsdag-fredag och kan inte gå till praktiken. Soc ger oss inga pengar den månaden förrns Tom har skaffat sjukintyg.
Sjukintyg? What? För två dagars sjukdom??

- HUR FAN FÅR MAN SJUKINTYG PÅ ATT MAN HADE MAGSJUKAN FÖR EN VECKA SEDAN!??!?

Japp, så nu sitter man här, pank.
Har varken pengar till mat eller räkningar. YES!
"Låna av någon?" Tänker ni kanske nu?
Men har ingen att låna av!
Behöver lix 2-3 tusen, ingen av mina föräldrar kan hosta upp det bara sådär och de som vi vet har råd (Toms föräldrar) vill inte låna oss pengarna.
De enda som återstår är mina syskon, men jag kan inte fråga dem jämt, har redan lånat så jävla mycket av dem.

Det känns som att jag vill dö. Allvarligt.
Vet inte vad jag ska göra, har redan sökt en massa mikrolån, men sådana får man ju inte utan inkomst.
Så allt suger och jag kommer svälta ihjäl.

Kan ingen bara säga: Här! Tre tusen, slit dem med hälsan! Betala när du kan!
Jaja, drömma går ju?

Nu ska jag återgå till min panikångest, hejdå..

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0