Plugg..

Har två prov imorgon,  ett teoriprov i Gymnastik (styrketräning) och ett matteprov som jag fick reda på idag att jag hade.. -.-
Inte så kul.

Matteprovet kan jag inte klaga så mycket på, jag pluggar aldrig till matteprov. Känns inte som att det ger nåt att göra det.

Men det jobbiga är att jag har ett häfte på femton sidor att läsa igenom inför styrketräningsprovet och jag  har ingen aning om ungefär vad jag måste kunna. Jag måste alltså plugga in 15 sidor!!
Fan, hade jag inte haft narkolepsi hade jag inte somnat på genomgången inför provet och då hade jag kunnat göra provet när alla andra gjorde det. Då hade jag sluppit det här.. Jävla narkolepsi! -.-
Jag kunde väl ha fått lite riktlinjer om vad som är viktigast att veta, tycker jag...

Glöm inte bort att svara på min fråga i föregående inlägg!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0