KMC-radio, 103,7! ;)

Idag sände vi radio, kom lite oväntat då jag fick reda på det en timme innan vi kom i sändning.. Det gick nog bra, sa väl dock lite fel och sånt där, men man är ju bara mänsklig! :)

Vårat tema för de 45min vi sände var Tips. Vi tipsade om saker man kan göra på sportlovet, filmer som kommer på bio, lokala turistattraktioner och några sommarjobb som man kan söka när det blir dags!
Sen blev det lite småprat emellan när vi kom på att man måste vara myndig för att jobba som slussvakt, och jag tror jag ska söka det, jag fyller faktiskt 18 om 52dagar ;)

Men tänk själva vilket skönt jobb! Man är utomhus hela dagarna, frisk luft, sol och fysisk ansträngning! Låter underbart, tycker jag!


Nästa vecka, kl. 13:00 på Onsdag går vi i sändning igen,
så ni som kan ratta in Hallstahammar´s lokalradio kan ju lyssna om ni vill!
KMC-radio, 103,7!
(Kantzowska Media Center)
Den kanalen når ända till Västerås och till Surahammar. (eftersom det är deras lokalradio med)



Men vi har inte hittat på vad vi ska prata om nästa vecka, därför vill jag veta:
VAD SKULLE NI VILJA HÖRA FEM TJEJER PRATA OM I RADIO?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste vara med
den är tävlingen hos Songbirdie. Jättefint pris!
http://mariavuitton.blogg.se/1200502926_nnu_fler_tvlinar.html#comment

2008-01-16 @ 20:20:21
Postat av: atena

ååh, jag hade lätt velat göra massa radio :D typ DIN GATAN 100,6 ahaha.

2008-01-16 @ 20:21:46
URL: http://jiggy.blogg.se

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0